RIPVB (Rest in Piece Visual Basic) [was: Re: language benchmarks...]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Aug 25 19:08:01 EEST 2002

On 2002-08-25 14:57 +0000, Nikos Kanellopoulos wrote:
> H C# είναι  ανάλογη της Java. Ειδικά τώρα που φτιάχνονται 2
> υλοποιήσεις σε Linux.  Εγώ δεν λέω να αφήσεις την C++ για να γράφεις
> C#, αλλά ο παραγκωνισμός της Visual Basic είναι κάτι καλό για τον
> πλανήτη, γιατί τον γλιτώνει από μια γενιά εντελώς άσχετων
> προγραμματιστών.

Για σιγά ρε παιδί, για σιγά.  Εγώ έχω μάθει ένα κάρο πράγματα
τρέχοντας προγράμματα που έγραψαν άλλοι, και έχω την εντύπωση ότι
κάποια από αυτά ήταν σε VisualBasic.

Παράδειγμα...

Κάποτε κατέβασα ένα shareware που μού 'σπασε τα νεύρα για να τρέξει,
γιατί είχε την απαίτηση να έχω το VBRUN300.DLL κι εγώ δεν ήξερα τι στο
γέρο διάολο ήταν αυτό το πράγμα στα Windows -- εξάλλου UNIXάς
γεννήθηκα, πως να ξέρω το VBRUN τι είναι;.  Μετά από πολλέςς ώρες
ψάξιμο και κάνα δυο τηλέφωνα σε εξίσου naive δευτεροετείς φοιτητές[1],
κατάφερα να εντοπίσω το μαγικό αρχείο σε μια δισκέττα από κάποιο
περιοδικό.  Δεν θυμάμαι τώρα ποιο ήταν αλλά σημασία έχει το βρήκα.

Πάω περιχαρής να τρέξω το πρόγραμμα και μου πετάει στη μάπα ένα
"Διάβασε το shareware license μου άθλιε", οπότε χωρίς να κοιτάξω καν
τι λέει το license πατάω [ OK ].  Το dialog που έβγαλε ο VisualBasic
θεός μετά ήταν το εξής:

        +----------------------------------+
        |                                  |
        |     Nobody reads that fast,      |
        |     you lying bastard.           |
        |                                  |
        |                         [ OK ]   |
        +----------------------------------+

Επειδή δεν μου αρέσει να με λένε μπάσταρδο κατάμουτρα (όχι ότι δεν
είμαι λίγο bofh-ish ώρες ώρες, αλλά τέλσπα) το κοίταξα λίγο, το
ξανακοίταξα, και τέλος πάτησα [ OK ].  Ήταν η πρώτη και τελευταία φορά
που με έβρισε πρόγραμμα, αλλά ξεπατώθηκα στα γέλια!

Τελικά δεν ήταν κι όλοι οι προγραμματιστές της VisualBasic χαζοί.
Αφού είχαν άτομα στις "γραμμές τους" με τέτοιες ιδέες, είναι κάπως
καλά τα πράγματα :)))

--
FreeBSD: The Power to Serve <> http://www.FreeBSD.org
FreeBSD 5.0-CURRENT #0: Wed Aug 21 22:08:19 EEST 2002