slackware 8.1 - hwclock

Μάριος-Άγγελος Τριβυζάς invader at hol.gr
Sun Aug 25 12:51:01 EEST 2002

Έχω εγκαταστήσει το slackware 8.1 και κάποια στιγμή κάνοντας
reboot κόλλησε στο:
Saving system time to hardware clock(localtime).

Από τότε είτε σε reboot είτε σε halt κολλάει.
Κοίταξα λίγο το script /etc/rc.d/rc.6 (to rc.0 είναι link
στο rc.6) και είδα ότι εκτελεί: hwclock --localtime --systohc.

Εκτελώντας την εντολή με το χέρι εκτελείται κανονικά χωρίς να κολλάει.
Στη συνέχεια προσθέτοντας την παράμετρο --debug παίρνω τα εξής:

Using /dev/rtc interface to clock.
Last drift adjustment done at 1030268665 seconds after 1969
Last calibration done at 1030268665 seconds after 1969
Hardware clock is on local time
Assuming hardware clock is kept in local time.
Waiting for clock tick...
...got clock tick
Time read from Hardware Clock: 2002/08/25 12:44:32
Hw clock time : 2002/08/25 12:44:32 = 1030268672 seconds since 1969
Time elapsed since reference time has been 0.501604 seconds.
Delaying further to reach the next full second.
Setting Hardware Clock to 12:44:32 = 1030268672 seconds since 1969
ioctl(RTC_SET_TIME) was successful.
Not adjusting drift factor because it has been less than a day since the last
calibration.

Προσθέτωντας την παράμετρο --debug στο /etc/rc.d/rc.6 δουλεύει κανονικά.
Ύστερα κάνει unmount κτλ. και κάνει κανονικά reboot ή halt.
Το πρόβλημα αυτό δεν το είχα πριν. Κάποια στιγμή που έκανα reboot κόλλησε
και από εκεί και πέρα κολλούσε σε κάθε reboot/halt. Ξέρει κανείς τι συμβαίνει;

Επίσης σε τι χρησιμεύει το να κάνεις store το system time στο hardware clock?

--