Τα όμορφα mail όμορφα σβήνονται.

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sun Aug 25 10:52:01 EEST 2002

Στις Σαβ 24 Αυγ 2002 18:04, ο/η Γιώργος Κεραμίδας έγραψε:

Για τους ρομαντικούς, υπάρχει το wine. Με αυτό μπορείς να τρέχεις το Outlook
στο linux box σου. Έτσι, θα διαβάζεις τα e-mail σου και θα έχεις ακόμα τη
δυνατότητα να εκτελούνται τα trojan τους. Προσέξτε όμως οτι στο linux πρέπει
να τρέξετε το wine ως root, για να μπορέσουν να λειτουργήσουν οι ιοι. Επίσης,
πρέπει να προσθέσετε κάποιες γραμμές:

[Drive D]
"Path" = "/"
"Type" = "hd"
"Label" = "MS-DOS"
"Filesystem" = "win95"

για να μπορεί το Outlook να 'χρησιμοποιήσει' όλα σας τα αρχεία.