Now the computer speaks better Greek than I do!

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Aug 22 16:25:01 EEST 2002

On 2002-08-22 09:01 +0000, Kekes Stamatis <skekes at kosmoslink.gr> wrote:
> Steve Stavropoulos wrote:
> >Otan h dianomh sou sou dinei enan omorfo kai boliko tropo gia na kaneis
> >kati (o opoios einai kai psilostandard), tote den blepw ton logo na mhn
> >ton protimhseis. Ektos bebaia kai an ta kritiria sou einai entelws
> >anwmala (px. sou aresei to FreeSBIE).
>
> Ma ti exei pia ayto to FreeBSD pou to theoreis anomalo ?
> Mia xara leitourgiko einai.

Asteio htan auto pou egrapse o Steve.  Min to pairneis sobara :P
Opws den prepei kaneis na pairnei sobara emena otan se erothseis tou
styl "Ti Linux distribution na balo?" apantao "Bale FreeBSD, einai
arketa kalo distribution".

--
FreeBSD: The Power to Serve <> http://www.FreeBSD.org
FreeBSD 5.0-CURRENT #0: Wed Aug 21 22:08:19 EEST 2002