Now the computer speaks better Greek than I do!

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Thu Aug 22 16:01:01 EEST 2002

On Thursday 22 August 2002 13:42, Kekes Stamatis wrote:

> San ti provlima na exoun oi xristes tou ?

Είναι υπερόπτες, προδίδουν την έννοια του Free Software χρησιμοποιώντας
πρόγραμμα που επιτρέπει εμπορική εκμετάλευσή του, δεν κάνουν *ποτέ* σεξ
(τουλάχιστον με άλλα άτομα) και είμαι σίγουρος ότι φταίνε και για την
αυξημένη εγκληματικότητα.

Και μια και το 'φερε η κουβέντα, τα ίδια ή περίπου τα ίδια ισχύουν για όσους:
-Χρησιμοποιούν Windows αντί  για *n*x
-Χρησιμοποιούν vi αντί για emacs
-Χρησιμοποιούν GNOME αντί KDE
-Χρησιμοποιούν lprng αντί για cups
-Χρησιμοποιούν Python αντί για Perl
-Χρησιμοποιούν C++ αντί για C
-Χρησιμοποιούν Konqueror αντί για Mozilla
-Χρησιμοποιούν [name all other distros] αντί για [name your favourite distro]
-Χρησιμοποιούν localized προγράμματα αντί για non-localized
-Πιστεύουν ότι οι Dream Theater είναι καλύτεροι από τον Manu Chao
-Πιστεύουν σε κάτι άλλο από την Ορθοδοξία
-Προτιμούν Gordon Space αντί για Bacardi Breezer
-Έχουν λίγο πιο σκούρο δέρμα απ' ό,τι πρέπει

Εν κατακλείδι, έχοντας καλύψει σχεδόν όλες τις κατευθύνσεις προς τις οποίες θα
μπορούσε να εκτραπεί το thread, θα σας παρακαλούσα να σταματήσει η συζήτηση
σε αυτό το σημείο.