Now the computer speaks better Greek than I do!

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Thu Aug 22 04:17:01 EEST 2002

On Thu, 22 Aug 2002, Giorgos Keramidas wrote:

> On 2002-08-22 02:21 +0000, Steve Stavropoulos wrote:
> > On Wed, 21 Aug 2002, Richard M Buck wrote:
> > > $ export LC_CTYPE=el_GR.ISO8859-7
> >
> > Den einai kai toso wraia h lysh me to export. H "swsth" lysh einai na
> > baleis to
> > 	LC_CTYPE=el_GR.ISO8859-7
> > sto /etc/sysconfig/i18n
>
> Διαφωνώ.  Η σωστή λύση(ΤΜ) είναι μόνο μια και παίζει σε όλα τα UNIX
> που έχουν locales.  Και είναι αυτή με το export.  Τα υπόλοιπα είναι
> distribution-specific μπιχλιμπίδια.

 Ayth pou perigrafeis den einai h "swsth lysh"(TM). Einai h
"Failsafe"(/portable) lysh. H "swsth lysh"(TM) sto RedHat 7.3 pou exei
aytos einai ayth pou egrapsa egw.
 Otan h dianomh sou sou dinei enan omorfo kai boliko tropo gia na kaneis
kati (o opoios einai kai psilostandard), tote den blepw ton logo na mhn
ton protimhseis. Ektos bebaia kai an ta kritiria sou einai entelws
anwmala (px. sou aresei to FreeSBIE).

YG. Autumn is coming...