Now the computer speaks better Greek than I do!

Richard M Buck richard.buck at dunbrowsin.fire-bug.co.uk
Thu Aug 22 00:22:01 EEST 2002

On Wednesday 21 Aug 2002 10:15, DJ Art wrote:
> έχουμε πεί ότι το kde τραβάει ένα ζόρι παραπάνω. Για να δουλέψουν τα
> ελληνικά, θέλει και το LANG να είναι el_GR. Δηλαδή, ο φίλος μας θέλει
> (και για να μην του βγαίνουν ελληνικοποιημένα τα προγράμματα, παρά μόνο
> να μπορεί να γράφει), η εντολή locale να του δείχνει το παρακάτω:
>
> ~$ locale
> LANG=el_GR
> LC_CTYPE=el_GR
> LC_NUMERIC=POSIX
> LC_TIME=POSIX
[snip]
> LC_ALL=
[snip]
Πράγματι ο Βασίλης είχε δίκιο, και η λύση του δουλεύει τέλεια για μένα. Στην
αρχή δε δούλευε μόνο γιατί έκανα άλλα λάθα, δηλαδή
1) Νόμιζα ότι πρέπει να ήμουν root.
2) Νόμιζα ότι δε μπορούσα να κάνω LC_CTYPE=el.GR.ISO8859-7 γιατί αυτό δεν ήταν
στον κατάλογο των locale από locale -a.
3) Δεν άρχιζα τα προγράμματα άπο το xterm αλλά με το kde.
Τώρα έχω·
$ export LC_CTYPE=el_GR.ISO8859-7
$ locale
LANG=en_US
LC_CTYPE=el_GR.ISO8859-7
LC_NUMERIC="en_US"
LC_TIME="en_US"
[...κτλ]
$ kmail
... και δουλεύει τέλεια. Αν μόνο θέλω να γράψω στα Ελληνικά πότε πότε, δε
χρειάζομαι να κάνω ένα script.
Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια σας.
--
Richard