Mozilla, Xft, Qt

Panayotis Prokopiou pprok at cc.ece.ntua.gr
Wed Aug 21 13:57:01 EEST 2002

Καλησπέρα παιδιά και καλό μας χειμώνα (για όσους τέλιωσαν οι διακοπές,
δηλαδή...)

Ας μπω απευθείας στο θέμα. Προσπαθώ να κάνω compile τον mozilla με
διάφορα optimizations και features. Με τα optimizations λίγο πολύ δεν
έχω πρόβλημα. Το πρόβλημά μου είναι το antialiasing.

Στο ίντερνετ κυκλοφορούν πολλά screenshots του mozilla και δείχνουν να
έχει πολύ ωραία antialiased fonts. Εγώ το μόνο που έχω καταφέρει είναι
μια πολύ μέτρια ποιότητα. Χρησιμοποιοώ το option --enable-xft και η
libfreetype μου είναι σεταρισμένη να χρησιμοποιεί τον bytecode
interpeter. (απόδειξη: όλα τέλεια στο kde.) Το μεγαλύτερο πρόβλημα το
έχω στα italics, όχι βέβαια ότι τα άλλα είναι κανονικά (σίγουρα όχι σαν
το kde). [Αποφεύγω να στείλω screenshoots, λόγω μεγέθους. Αν χρειαστεί
θα το κάνω, όμως]

Μια υπόθεση που κάνω για το τί μπορεί να φταίει είναι ότι τα
screenshoots προέρχονται από builds που χρησιμοποιούν το xft2 (τέτοιο
είναι το experimental build για redhat στον υποκατάλογο nightly του
ftp.mozilla.org. Το binary είναι staticly linked με τα επιπλέον
libraries). Το srpm είναι ~40ΜΒ οπότε (και αφού έχω ήδη τα  sources)
δεν σκέφτομαι να το κατεβάσω. Από την άλλη το binary (~10ΜΒ) θα κάνει
μεν την δουλειά του αλλά θα χάσω όλα τα optimizations που κάνω και θα
με δεσμεύσει σε redhat/mandrake.

Ξέρει κανείς πως μπορώ να λύσω αυτό το πρόβλημα ή έχει κανείς το srpm να
μου στείλει το spec και τα patches;

Θυμάμαι παλιότερα είχα επιχειρήσει ένα build με την qt. Δούλευε, το
antialiasing ήταν ok (σαν του kde), αλλά γενικά δεν ήταν ένα
λειτουργικό πρόγραμμα (δεν ήταν όλα τα widgets ολοκληρωμένα). Έχει
αλλάξει αυτή η κατάσταση; Με ποιο Qt γίνεται linked; το 2 ή το 3; Θέλει
κάτι παραπάνω, εκτώς από το --enable-toolkit=qt;

Ευχαριστώ,
  Παναγιώτης Προκοπίου (pprok at cc.ece.ntua.gr)