Ektupwths Lexmark

leonidas antonopoulos leonidasv at mailbox.gr
Wed Aug 21 13:14:01 EEST 2002

Geia sas!
Eimai ena trisa8lio neoudi :) se sxesh me pollous apo esas edw mesa,to opoio kanei deila ta prwta tou vhmata ston kosmo tou Linux.
Eida kapoia prosfora enos ektupwth se kapoio katasthma edw sthn Patra opou kai menw.
O opoios einai:Lexmark Z23e 2400x1200dpi / 9PPM / usb.
Phga kai sto site ths etaireias kai eida oti uparxei uposthri3h gia linux.
Pera apo ola auta omws,exei kanei kapoios douleia me to sugkekrimeno montelo ths Lexmark,h genikotera me kapoio allo montelo ths idias etaireias na mou pei ean antimetwpise provlhmata kai ean nai,ti eidous?
Trexw Mandrake 8.2 san ka8e swsto newbie :p

Euxaristw para polu ek twn proterwn!