Sharp Zaurus SL-5500

Stratis Margaritis stratis at hellug.gr
Fri Aug 16 14:50:01 EEST 2002

Ναι εχω παιξει μαζι του. Ειναι οπως ενα οποιοδηποτε linux. Εχει κανονικη
υποστηριξη scripts, κλπ. μπορεις να κανεις recompile τα applications που
εχεις φτανει να το κανεις με εναν ειδικο compiler, που υπαρχει. Μπορεις
να το αγορασεις απο το εξωτερικο μονο. Δεν υπαρχει ακομα στην Ελλαδα.
Αυτο που πρεπει να γνωριζεις ειναι οτι δεν εχουν γινει ακομα ported τα
Ελληνικα και ετσι θα εχεις ενα μικρο προβλημα εκει. Καθως επισης και το
πληκτρολογιο που εχει δεν ειναι πολυ βολικο μια που μονο με το πενακι
ουσιαστικα μπορεις να πατησεις γραμματα, εκτος αν εχεις λεπτα δακτυλα.

Κατα τα αλλα μια παρα πολυ καλη προσπαθεια. Το κοστος του στο Internet
500-550 $, αν δεν κανω λαθος.

Υπαρχει και μια λιστα που στελνει πληροφοριες σχετικα με το development
: www.sharpsec.com

Ισως βρεις περισσοτερα εκει.

--

Stratis :-)