DVD/CD_R se laptop.!

Dimitris Stasinopoulos dimitris at linea.gr
Fri Aug 16 12:09:01 EEST 2002

On Παρ 16 Αυγ 2002 09:58, Thodoris Tsokos wrote:
> Geia xara.
> Exo ena provlhma (ti alla???...:-)...), me to combo
> driver sto laptop(Compaq Presario 716)

Aplo cdrecord xrisimopoiises gia na deis ti sou leei akribos?
Pliroforiaka, exo to 1722EA, pou exei to:

'TOSHIBA ' 'DVD-ROM SD-R2102' '1A15' Removable CD-ROM

Diladi, akribos to idio me to diko sou...kai fisika paizei mia xara (ektos apo
tis eggrafes ton RW, alla afto einai gia allo logo)

--
Dimitris Stasinopoulos

A war refugee sought the Master. He said, "You are wise and serene. Teach me
to escape the horrors of this world." And the Master blinded him with
fire-irons.