[SOLVED] provlima me to apm se omnibook xe3

Panagiotis Vossos jacbre at internet.gr
Tue Aug 6 19:11:01 EEST 2002

Vrika akri!

Panagiotis Vossos <jacbre at internet.gr> writes:

> Evala LFS (kernel 2.4.18) se ena hp omnibook xe3-gf kai den mporo na
> kano to apm na doulepsei kala.  Mou leei oti panta to exo stin priza.
>
> - Ena 'cat /proc/apm' epistrefei panta:
> 1.16 1.2 0x03 0x01 0xff 0x80 -1% -1 ?

Telika to /proc/apm den paizei sosta sta xe3-gf.  To omnibook kernel
module omos, pou vrisketai sto http://sf.net/projects/omke, dimiourgei
entries kato apo to /proc/omnibook pou dinoun sosta to status tis
mpatarias.

Mia alli lisi einai na valei kapoios to teleftaio acpi patch
(200207026, ta proigoumena mou crasharan sinexeia) kai na diorthosei
opos ton fotisei o theos me to xeri to DSDT tou.

btw, an kaneis skeftetai na agorasei hp forito me skopo na valei
linux, na to ksanaskeftei.  Afti einai i apantisi tis hp support se
erotiseis sxetika me to linux:

>> Thank you for contacting Hewlett Packard laptop email support.
>>
>> I'm sorry, but I won't be able to help you with that. HP does not
>> recommend or support the installation of any version of Linux on any of
>> our notebook products.

panagiotis