Slackware 8.1 problems

Marios Trivizas invader at hol.gr
Sat Aug 3 21:56:01 EEST 2002

Αποφάσισα να εγκαταστήσω το Slackware 8.1.  Τελειώνει η εγκατάσταση, bootάρω
στο καινούριο σύστημα και έχω το εξής πρόβλημα: Πάω στο /usr/src/linux να κάνω
build ένα πυρήνα και τρέχοντας make menuconfig παίρνω μήνυμα από τον linker
( /usr/slackware-i386/bin/ld ) ότι δε βρίσκει τις ncurses οι οποίες είναι όμως
εγκατεστημένες κανονικά. Μου φαίνεται περίεργο και δοκιμάζω να κάνω compile
ένα δικό μου προγραμματάκι κάνοντας link την βιβλιοθήκη math ( gcc μπλα μπλα ... -lm).
Πάλι πρόβλημα ο linker. Τέλος τρέχοντας configure σε ένα tarball πακέτο παίρνω το εξής:
checking for gcc compiler   .... yes
checking for working gcc compiler .... no
Error: gcc cannot create executable binaries.

Μήπως έχει κάποιος ιδέα τι γίνεται?
Λέτε να φταίει το Install-CD?

Μάριος Τριβυζάς