SuSE 8.0 + Greek

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Thu Aug 1 19:21:00 EEST 2002

* Nikos Theodorou <ntheo at math.auth.gr> [2002-07-30 19:09]:
> extended (π.χ. για να γράφει το σύμβολο του ευρώ στο KWord που
> παρεμπιπτόντως είναι πολύ καλό) χρειάζεται το αρχείο el των
> Βασαΐτη/Διαμαντίδη (αν δεν απατώμαι)

Για την ακρίβεια, του Βασαΐτη μόνο.

> Δεν χρησιμοποιούμε όμως και το αντίστοιχο Compose, γιατί θα έχουμε το
> πρόβλημα που είχα εγώ (αντί για τα τονισμένα ελληνικά του ISO-8859-7
> θα γράφονται τα αντίστοιχα του UTF-8).

Αυτό θα συμβεί μόνο αν αντικαταστήσεις το υπάρχον Compose, που βρίσκεται
στο /usr/X11R6/lib/X11/locale/iso8859-7/Compose, με το αρχείο του
πακέτου εκείνου. Αυτά τα αρχεία είναι για συγκεκριμένο charset το
καθένα, και το Compose αυτό προοριζόταν για UTF-8 locale. Αν θέλεις
να το χρησιμοποιήσεις, μπορείς να το βάλεις στο
/usr/X11R6/lib/X11/locale/el_GR.UTF-8/Compose και να αλλάξεις ανάλογα τη
γραμμή του el_GR.UTF-8 στο /usr/X11R6/lib/X11/locale/compose.dir. Και
φυσικά να τρέξεις τα προγράμματα με LC_CTYPE=el_GR.UTF-8.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr