#linux

Bill Giannakopoulos BillG at hellug.gr
Tue Apr 30 22:12:01 EEST 2002

Τολμώ να συμφωνήσω με την άποψή σου, βέβαια όχι μόνο το κανάλι αυτό αλλά
ολόκληρο το GRnet έχει ξεφύγει απο τον έλεγχο. Έχω σταματήσει απο πέρισυ να
χρησιμοποιώ τον εξυπηρετητή αυτό διότι δεν μπορείς να μιλήσεις όταν κάθε
κανάλι έχει 300 άτομα και το κεντρικό 2011 άσε που θέλει μια ώρα να φορτώσει
και στην ουσία δεν μιλάνε αλλα βλέπεις μόνο μηνυματα εισόδου και εξόδου. Όσο
για το linux δυστηχώς το κακό είναι πολύ μεγαλύτερο. Οι περισσότεροι που έχω
γνωρίσει έχουν πολλές γνώσεις πάνω στο αντικείμενο παρόλο που εγώ αν και
ασχολούμαι τόσο καιρό, πιστεύω οτι δυστηχώς οι γνώσεις μου δεν είνα ιούτε
απλού χρήστη για το ανάλογο λειτουργικό. Λοιπάμαι πραγματικά που υπάρχουν
τέτοια άτομα, και λυπάμαι καόμα πιο πολύ που είναι απο την ηλικία των 23 και
κάτω, απο τέτοια άτομα περιμένεις να έχουν περισσότερη ωριμότητα διότι έχουν
γνωρισει πως είναι και δεν έχουν ταχθεί υπέρ του κατεστημένου, όπως λένε
--
"Death is nature's way of saying `Howdy'".