UML, nfs kai ta loipa ...

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Mon Apr 29 12:14:00 EEST 2002

Γεια,

Προσπαθώ εδώ και λίγο καιρό να στήσω user-mode-linux στο μηχάνημά μου,
με υποστήριξη nfs  για να βλέπω και καταλόγους από τον host. Έχω ορίσει
ip διευθύνσεις και στο host και στο uml, αλλά όταν πάω να ξεκινήσω το
uml βγάζει το μήνυμα "Importing NFS: RPC: Unable to send; errno =
Network is unreachable;". Ο host είναι SuSE 8.0 Pro και το uml είναι
SuSE 7.3 Pro. Στον host τρέχει ο nfsserver. Όταν είχα 7.3 στο host, το
uml έτρεχε κανονικά. Καμιά ιδέα για το τι μου διαφεύγει στην όλη υπόθεση
(μιας και είμαι λίγο άσχετος από networking ...).

Tnx,

Tom.