SOLVED: Ελληνικό LaTeX (?!)

drcypher drcypher at hack.gr
Sun Apr 21 13:10:01 EEST 2002

Την Σαβ, 2002-04-20 στις 18:21, ο/η Tom Diamond έγραψε:
> Για τη δικιά μου εγκατάσταση το iso-8859-7.def το έβαλα στο φάκελο
> /usr/share/texmf/tex/latex/base. Κάτι αντίστοιχο προφανώς θα ισχύει και
> για το δικό σου σύστημα. Αφού το κάνεις αυτό πρέπει να τρεξεις texhash
> για να ενημερωθεί η database του tex.

Εκεί το είχα βάλει και εγώ αλλά δε δούλευε. Τελικά έτρεξα το texhash που
μου είπες και όλα καλά. Παρεμπιπτώντος, (για όσους αντιμετωπίσουν το
ίδιο πρόβλημα) το texhash δεν είναι στο standard path αλλά χωμένο μέσα
στο /usr/share/texmf/bin/ . Επίσης, πρέπει να το τρέξει κανείς στο "root
dir" του texmf, δηλ.

root at Archimedes:/usr/share/texmf# ./bin/texhash ./

Ευχαριστώ για τη βοήθεια!

--
Doctor Cypher, C/C++ Wanna-Be Coder
[http://www.hack.gr/users/drcypher]