enscript

Marios Trivizas invader at hol.gr
Fri Apr 19 22:00:01 EEST 2002

Prospathw na typwsw ellhnika me enscript (eksosi 1.6.3 se slackware).
Dinw p.x. echo Μάριος | enscript -X greek -p /tmp/test.ps kai pairnw kinezika grammata.
Exw eleg3ei to /etc/enscript.cfg kai exei sto path ta fonts /usr/share/enscript/afm kathws kai
ta fonts tou ghostscript: /usr/local/share/ghostdcript/fonts. Par'ola ayta tipota. Exw dokimasei
me tin parametro --download-font=.... p.x Courier i Times-Roman na enswmatwsw to font
sto paragomeno ps arxeio. Pali tipota. Shmeiwteon oti apo kword, kedit ktl. mporw na typwsw
kanonika ellhnika me tin epilogi ston ektypwti: embed ghostscript fonts.
Mipws 3erei kaneis ti ftaei?

Marios Trivizas.