SOffice + greek = ?? --solved

Δημήτρης Λένης dimitris.lenis at lithos.culture.gr
Fri Apr 19 10:42:01 EEST 2002

Καταραμένα Window$ !!!

To προηγούμενο μήνυμα με το ίδιο θέμα το έστειλα από  μηχάνημα με Μ$win
, κάτι δεν πρόσεξα στο enconding και ...

Σόρρυ, το ξαναστέλνω.

****

ΟΚ, ευχαριστώ παιδιά, το πρόβλημα λύθηκε με Οpen office. Μου αρέσει και
πιο πολύ το GUΙ =)

Μερικες παρατηρήσεις:

1. ΤΤype στο Soffice 5.2 δουλεύει με τον μετατροπέα ΤΤ σε Type1 μια
χαρά. Υπάρχει και το utility ttSOinst που κάνει αυτή τη δουλειά
και που είναι νομίζω ενσωματωμένο στα KDE 3.0.
Δεν φάινεται όμως να δουλεύει ικανοποιητικά με ελληνικά...

2. Για το θέμα του γραφικού περιβάλλοντος και root:
 EE, σιγά ωρέ παλληκάρια, βαστάτε τ' άλογα! Αυτό που συμβαίνει είναι ότι
όταν εγκατέστησα τα KDE 3.0
έκαν μια _δοκιμή_ να δω αν δουλεύουν σωστά οι γραμματοσειρές ως root.
Eίδα ότι όχι, έκανα logout και ενημέρωσα τη λίστα.
Απλά μου φάνηκε αξιοπερίεργο το ότι οι ίδιες ρυθνίσεις που δουλεύουν για
τους απλούς χρήστες δεν δουελύουν για τον root.

3. Αυτά και ξανά ευχαριστώ τη λίστα.

Δημήτρης.