Mazi kai to leitourgiko - 8es de 8es.

Kekes Stamatis skekes at kosmoslink.gr
Fri Apr 19 10:13:01 EEST 2002

Athanasios Sidiropoylos wrote:

>Elate twra poy den jerete.
>IBM.
>Exei montelo pou erxete me proegatastimeno to Linux. Bebea ante na to
>brite sthn elhnikh agora alla... yparxei 8-)

Oraia :-)
Apla prepei na mathoume times ktl ktl an einai kai an prokypsei to
install festival ton laptops pou legame na to proteinoume meta stous
endiaferomenous. Poios kserei ? Isos etsi tarakounisoume ligo ta nera
tis agoras kai erthoun ki alloi :))

> [...]
>pou barieme na to paidaipsw ka8oti den to xriazome kiolas. Otan to
>xrisimopoiw doulebw mono me thn karta diktiou kai ola ta ypolipa ta
>analabanei o kentrikos ypologisths sto ergastirio. An kai exw katebasei
>ton sxetiko driver kai exw plirofories oti paizei dixos problima.

>Mesa.. ta blepw... Kai 8a sas faw olous......
>Otan egkatestisa to linux ston diko mou..... teliosa thn egkatastash kai
>mou emine h aporia....
>EGW POTE 8A PSAXOYLEPSW GIA NA DOYLEPSEI TO TADE H TO DINA ????
>EINAI DINATON NA DOULEPSEI APO MONO TOU ??? Tsampa tosh psixologikh

Nai :-/ einai asximo na theleis na paideyteis kai na mi sou dinetai i
dynatotita ;-)

>(To forito einai Toshiba sattelite 35DVD)

Nai ayto to exo dokimasei kai mou arese para poly. Ontos ola douleyan me
ti mia :-)

 Filika Stamatis

Y.G.

O Rikoudis den exei pei tipota se ayto to thread kai meno ekpliktos gia
to poso egkratis einai !!!!!!