Mazi kai to leitourgiko - 8es de 8es.

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Apr 19 01:07:13 EEST 2002

On 2002-04-18 19:27, DJ Art wrote:

> η πολιτική τους είναι μια χαρά. τί μνήμες, τί κάρτες γραφικών, τί
> δίσκους, στα αλλάζουν όλα με τη μία χωρίς να σε πρήξουν.
>
> επίσης, και μόνο το γεγονός ότι κόβεις όσες βόλτες θες μέσα στο
> κατάστημα ανενόχλητος και σκαλίζεις, την ίδια ώρα που όταν μπαίνεις
> σε oneway/multirama/και σία style super markets έρχεται μια ξανθιά
> να σε ρωτήσει τί θές, αυτό μου φτάνει ;)

Α και μην ξεχνάμε.  Στο συγκεκριμένο κατάστημα, αν πας και πεις "πότε
θα έχω τον υπολογιστή" σου λέει Τρίτη και είναι όντως Τρίτη, όχι
"Τρίτη και θα σε πάρουμε τηλέφωνο Δευτέρα απόγευμα να σου πούμε πως
δεν έχουμε τον Pentium 1 GHz, που είχαμε βάλει στην παραγγελία, αλλά
μπορούμε να σου βάλουμε ένα πρόχειρο Pentium στα 1.4 GHz με μια μικρή
διαφορά στην τιμή των +25.000".

Ξέρω πως όλα αυτά είναι υποκειμενικές εντυπώσεις, αλλά εγώ τουλάχιστον
από το Πλαίσιο έχω τις καλύτερες.  Από μαγαζάκια του στυλ κυρ-Μπάμπης
της γειτονιάς από την άλλη, έχω τις χειρότερες.

Go figure!

Giorgos Keramidas                       FreeBSD Documentation Project
keramida@{freebsd.org,ceid.upatras.gr}  http://www.FreeBSD.org/docproj/