SuSE 8.0

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Fri Apr 19 00:58:08 EEST 2002

On Friday 19 April 2002 00:01, Pavlos Parissis wrote:
> [...]
 γίνιε πιο εύκολο απο ποτέ,με πολλούς οδηγούς και ευχάριστο

> Afthn thn mania pou yparxei sthn plhroforikh to na vazeis oti
> neo vgenei sthn agora pote den thn katalava.
>
> H 7.3 pou trexoun oloi exei provlimata?Den paizei swsta?Einai toso
> palia se sxesh me thn 8.0 pou thelei upgrade?
> Dhladh poso neotero software mporei na exei h 8.0,pou den mporeis na to
> valeis sthn 7.3.
 Dhladh anti na exoume ena systima stathero kai na kanoume
> upgrade oti xreiazete prepei kathe tris kai ligo na kanoume egkatastaseis?
> Exw dei thn 7.3 apo konta kai mou fanhke mia xara,an kai apexthanomai
> ta zwa pou sernonte:)
> Ti to fovero exei h 8.0 pou aksizei na thn agorasoune,egw den dinw oute 1
> lepto,
 merikoi kai na mpou sthn diadikasia twn egkatastasewn me riskw na
> mhn kanei oute boot meta?
KDE 3.0 (αντί για 2.2) - αυτό αξίζει
kernel 2.4.18 (αντί για 2.4.16) - πίστεψέ με, αυτό κωλοαξίζει
πιο bug-free samba
καινούρια Python
ελληνικά off-the-box
X4.2 (αντί για 4.1)
γενικά καινούριες εκδόσεις εκατοντάδων πακέτων (εκτός από το OpenOffice, ποτέ
δεν κατάλαβα γιατί δεν το βάζουν)

Ναι, όλα αυτά μπορείς να τα κατεβάσεις από το Internet (για την ακρίβεια έχω
ήδη τα περισσότερα φορτωμένα σε 7.2). Άμα όμως έχεις μια 56άρα σύνδεση και
άλλα άτομα μέσα στο σπίτι (που θέλουν κάποια στιγμή να μιλήσουν στο
τηλέφωνο), και επιπλέον είσαι και λίγο αρχάριος για ./configure;make;make
install (για patch -p0; make; make dep;make bzImage δεν το συζητώ καν, είναι
τουλάχιστον μισή μέρα δουλειά ακόμα και για τον πιο έμπειρο χρήστη), προφανώς
και βολεύει να πάρεις τo πακετάκι. Πόσο μάλλον αν έχεις τη X κάρτα που ο
πυρήνας 2..χ.ψ αρνείται να δει ενώ ο 2.χ.ψ+0.1 στη ρυθμίζει σούπερ-αυτόματα.
Πάντως εγώ είμαι της άποψης ότι διανομή αξίζει να αγοράζεις κάθε 2 εκδόσεις,
οπότε μάλλον θα το πάρω το 8.0.