SOffice + greek = ??

Big Lebowski chem482 at edu.uoc.gr
Thu Apr 18 21:05:01 EEST 2002

Φυσικά και υπάρχει ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος.....
Βγάλε το StarOffice και βάλε το OpenOffice. Δεν έχω δουλέψει καθόλου το
StarOffice6.0 beta, αλλά αφού βασίζεται στο OpenOffice δεν θα έχεις και εκεί
προβλήματα. Πάντως μην ξεχνάς ότι όταν βγει το StarOffice 6.0 (όχι beta) θα
χρεώνεσαι κάτι τις για να το αποκτήσεις, μιας και δεν θα είναι τελείως
δωρεάν!!!!

Νίκος