Γυμνισμός και PC (Was: Mazi kai to leitourgiko - 8es de 8es.)

DJ Art djart at linux.gr
Thu Apr 18 19:32:01 EEST 2002

On Thursday 18 April 2002 11:51, Tsagatakis Giannis wrote:

> Και μην μασάτε η
> εγγύηση είναι για το hardware.

εμένα αυτό που μου είχε πεί ένας πωλητής της microland (ήταν άδειο το
κατάστημα κι είχα όρεξη να τον πρήξω) είναι πως επειδή εδώ είναι Ελλάδα
και όχι Αμερική (και υπάρχουν μεταπωλητές των μεταπωλητών) κανονικά δεν
γίνεται να σου επιστραφούν τα λεφτά από τα Winblows.

(γιατί για σκεφτείτε το, ποιός θα σου επιστρέψει τα λεφτά ??? η
microland ? η hp-hellas ή η microsoft hellas ??? τα winblows είναι της
Microsoft.com και το μηχάνημα είναι εισαγωγή από Γερμανία που είναι
εισαγωγή από Αμερική και τρέχα γύρευε).

Εσύ μπορείς να κάνεις ότι θές με το μηχάνημα αφού το αγοράσεις, αλλά το
"προϊόν" πουλιέται μαζί με τα windows. τελεία παύλα, αν θές αγοράζεις
το "προϊόν", αν δεν θες, δεν αγοράζεις.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?