SOffice + greek = ??

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Thu Apr 18 16:40:01 EEST 2002

On Thursday 18 April 2002 11:19, Tom Diamond wrote:
> Με το 6.0 beta είμαι μια χαρά. Βλέπω όλες τις γραμματοσειρές.

Λογικό, αφού είναι για το KDE. Το StarOffice είναι άλλη φάση.
Πάντως, για να σου λυθεί η απορία: όχι, το StarOffice 5.2 δεν υποστηρίζει TT.
Πρέπει να μετατρέψεις τις Type1 σε Postscript για να γίνει η δουλειά. Υπάρχει
και ένα εργαλείο, το KDE Font Installer που ζει κάπου στο Control Center, και
το κάνει αυτό αυτόματα (νομίζω ότι υπάρχει μόνο στο KDE 3.0, όχι στο 2). Αλλά
καλύτερα είναι  να βάλεις OpenOffie (a.k.a. StarOffice 6.0), που υποστηρίζει
μια χαρά TT.