SOffice + greek = ??

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Thu Apr 18 16:31:00 EEST 2002

On Thursday 18 April 2002 01:40, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:

> Auto einai gia na sou 8umizei oti san root oute login den prepei na kaneis,

 oxi na shkwneis X me kde
Παρ' όλα αυτά, αρκεί να θέσεις τη μεταβλητή ROOT_USES_LOCALE σε "yes" μέσω του
YaST, ή χειρωνακτικά στο rc.config. Συμφωνώ όμως κι εγώ ότι δεν πρέπει να
μπαίνεις στο KDE ως root και χίλια τα εκατό όχι για δουλειές που απαιτούν να
γράφεις ελληνικά. Αν θες να κάνεις καμιά root δουλειά σε γραφικό περιβάλλον,
δώσε kdesu <όνομα δουλειάς> π.χ. kdesu kpackage