Γυμνισμός και PC (Was: Mazi kai to leitourgiko - 8es de 8es.)

Kekes Stamatis skekes at kosmoslink.gr
Thu Apr 18 14:42:01 EEST 2002

Tsagatakis Giannis wrote:

> [...]
>
>Στο συμβόλαιο έμπαινε ο όρος οτι οποιάδηποτε στιγμή η Microsoft μπορούσε να
>έρθει στο λογιστήριο της εταιρείας  να έλεγξει πόσα PC πούληθηκαν και να
>εισπράξει το ποσοστό της ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ αν αυτά πουλήθηκαν μαζί με το
>λειτουργικό η χωρίς. Εξού και η ατάκα που πολλές φορές άκουσα: Καλά αν δεν
>θέλεις να πάρεις να WIndows ΕΓΩ θα σου τα κάνω δώρο. Αφου θα τα πλήρωνε που
>θα τα πλήρωνε ο άνθρωπος. Κάτι βέβαια προβλέπονταν για επιστροφή των
>Windows, αλλά ποτε δεν υπήρξε η απαράιτητη υποδομή (και διάθεση).
>Υποθέτω οτι ακριβώς η ίδια κατάσταση υπάρχει και σήμερα.

Ayto akrivos vlepo trigyro mou kai eimai "fortomenos" mia pou oloi ligo
poly edo mesa eimaste aganaktismenoi giati na to paro kai diaforetika,
mas periseyoune gia na ta dinoume gia savoura pou den theloume ??

> [...]
>με ένα 16σέλιδο).
>
>Η συμβουλή μου: Πηγαίνετε αθώα αθώα σε ένα κατάστημα και ζητήστε προσφορά.
>Θα σας δώσουν  μια προσφορά με τα Windows τσιμπημένα στην τιμή για να φανεί
>φτηνό το μηχάνημα. Όταν πάτε να παραλάβετε το PC κρατάτε μαζί μια διανόμή
>Linux και πείτε ότι αλλάξατε γνώμη και δεν θέλετε τα Windows και οτι θα
>βάλετε Linux. Ζητήστε του να κάνει format το μηχάνημα (για να μην μπορεί να
>πει τίποτα) και αφαιρέστε την τιμή απο την προσφορά, αλλοιώς μην το
>αγοράσετε. Και μην μασάτε η εγγύηση είναι για το hardware.

Oti i eggyisi einai gia to hardware to ksero apo xeri kai to ypostirizo
akradanta. To thema einai oti o polys kosmos den to katalavainei. Episis
to thema me tin prosfora einai poly kalo kai stin epomeni agora pou tha
kano mou exeis valei polles ma para polels satanikes idees. Oraio tha
itan episis kaneis otan paei na parei prosfora gia mixanima na zitisei
timi kai gia Linux!!!!!

>Δεν ξέρω αν το κέρδος απο αυτό εινά μεγαλύτερο η μικρότερο απο το κόστος της
>κλινικής αλλά δεν βλάπτει να το δοκιμάσετε :-)

Kliniki ????