Crypto Compact usb webcam under linux

DJ Art djart at linux.gr
Thu Apr 18 03:26:01 EEST 2002

On Wednesday 17 April 2002 13:35, Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Γιατί δεν ρωτάς απευθείας στην Crypto;

Τώρα μετά συγχωρήσεως, αλλά θα ήθελες όντως να δείς τη "φάση" με το
linux να φτάνει σε τέτοιο επίπεδο ???

1
λές και έχει η κάθε εταιρεία σωστή υποστήριξη για τα ακατονόμαστα, θα
υποστηρίξει και linux, να τα κάνει κι εκεί σκατά. (φαντάζομαι
τηλεφωνήτριες με απαρχαιωμένες σημειώσεις-οδηγίες για linux 2.4.x σε
μια εποχή που όλοι θα είμαστε 2 γενιές μπροστά).

2
Ναι, ξέρω, κι εγώ πολύ θα ήθελα η Crypto να είναι κάπως πιο προσεκτική
με το αν το hardware της υποστηρίζεται σε linux, αλλά όχι και σε σημείο
όπου να ρωτάω απευθείας αυτούς και μόνο αυτούς :-)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)