script command

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Wed Apr 17 13:11:00 EEST 2002

On Wed, 17 Apr 2002 03:29:22 +0300 Pavlos Parissis <p_pavlos at otenet.gr> wrote:
> Hello all,
> Eftaxna se ena file ena script me entoles bash.
> Katalathos edwsa script <file>
> kai twra den mporw na dw to file me vi!!!!!!
> To file afto "htan" o firewall pou stinw:(
> Exw backup apo xtes,alla apo to prwi pou doulevw den exw backup
> kai ekana polu ma parapoli douleia shmera.
> Iparxei tropos na anakthsw to file?
Mallon  oxi kai gia afto to ksana ftiaxnw  apo thn arxh.
Ti einai douleia 5 wrwn gia na thn ksana vgaleis?:(((
Den pirazei h malakies se afthn thn zwh plhrwnontai akriva.
Eftiaksa kai ena cron script pou pernei backup ana 5 lepta, alla ama exw den
dwse :w den exei noima.
Gia afto epsaksa sto vi kai den vrika epilogh pou na kanei ":w" ana n xrono.
Kati san kai afto pou exoun oi epejerxastes keimenou.
MIpws iparxei kai den to vrika?

Pavlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life