scsi-emulation........epilogos elpizo!!!

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Tue Apr 16 23:58:01 EEST 2002

On Tuesday 16 April 2002 22:20, Theodore Legolas wrote:

Nomizw oti einai asfales na upo8esw oti apeu8unesai se mena :)

> An kai isos fanei ligo egoistiko, elpizo na teleioso
> kapou edo to olo 8ema, pou kalos h kakos prokalesa.
> Meta apo prosektikh (elpizo) anagnosh, exoume kai
> leme:
> 1) H erothsh gia to ti einai bit, apo to Zaxo kai to
> Maistro egine, sto proto etos Hlektrologon sto EMP
> egine???.....:):):)...as eimaste sovaroi.....!!!

san khdeia

> [...]
> H/Y kalytera na mhn meinoun sthn platforma tou
> linux...kalitera na dida3oun word kai excel se kanena
> gimnasio, ante kai texnologia H/Y sthn Texnologikh
> katef8insh ths triths lykeiou.....to development
> alloste enos leitourgikou me liges gnoseis fisikhs,
> ma8hmatikwn kai tou LDP einai paixnidaki....eftixos
> pantos pou yparxei afto to 1% twn foithtwn pou 3erei
> ti einai bit giati o pappous tous, tous diavaze apo
> thn kounia kiolas paramu8akia se Qt ( pote se
> MFC!!!....) kai etsi sthn sevasth hlikia ton 4 xronon,
> metaglottisan ton proto tous pirina!!!....

duo pragmata:
	pou ta briskeis
	poso kanoun

[snip]
> [...]
> oti den ta diavasa kai apla grafthka se mia lista gia
> na mou poun kapioi pou 3eroun:"phgaine sto kagelaki
> kai grapse vi, meta me ESC pas se Command
> Mode......"...3ero oti gia 8emata tou lilo, se
> lilo-howto 8a ta diavaso....oso enas neos xrhsths
> prepei, afou apofasise na mpei sto xoro tou linux, na
> strosei ton kolo tou kai na diavasei howto prin kanei
> thn geloia erothsh tou se kapoion psagmeno, allo toso
> prepei na skeftei ligo prin apanthsei eironika, oti o
> "vlakaskaianideospoukaliteranamhneixeer8eipotesthnlista"
> xrhsths, gamh8hke mia evdomada gia na vrei oti ta html

nai, exeis dikio
h lista auth 8a eprepe na einai mia oash katanohshs se mia apan8rwph koinwnia.
ka8e neos xrhsths prepei na dexetai th storgikh parhgoria apo tous
oxi-toso-neous otan den mporei na anoi3ei arxeia html, kai se xeirotera akomh.
epishs to "neos xrhsths" 8a eprepe na einai titlos eugeneias - kanenas den
mporei na milhsei ston eniko h -8eos fula3ei- apotoma sto neo xrhsth(NX) para
mono alloi NX kai autoi mono se idiwtiko xwro

egw pantws tetoia narkwtika den 8elw na dokimasw

twra, na diabases to lilo howto kai na mhn katalabes tipota den to apokleiw,
alla tote den 8a eprepe na paizeis me partitions, mbr kai boot loaders

anyway, to problhma den einai na mhn 3ereis, to problhma einai na mhn se
endiaferei na ma8eis. kai auto anaferetai perissotero stous foithtes twn
sxolwn autwn para se esena