Outgoing Mail

akops77 akops77 at hotmail.com
Tue Apr 16 21:53:01 EEST 2002

----- Original Message -----
From: "drcypher" <drcypher at hack.gr>
To: "Hellenic Linux Greek Users" <linux-greek-users at hellug.gr>
Sent: Tuesday, April 16, 2002 10:38 AM
Subject: Re: Outgoing Mail

> Την Δευ, 2002-04-15 στις 20:14, ο/η akops77 έγραψε:
>
> :-) Όχι, δεν είμαι από το ΤΕΙ. Για το θέμα έστειλα e-mail και η απάντηση
> ήταν η εξής:
Απλά ρώτησα επείδη έτυχε να περάσει κάποιος φοιτητής τις προάλλες απο έκει
και να μου πει τα ίδια με εσένα (οτι λήγει ο λογαριασμός του στην otenet
,κτλ)

> Άλλοι άνθρωποι που ρώτησα στου web μου είπαν ότι συμβαίνει για λόγους
> ασφαλείας. Γι' αυτό ρώτησα αν γίνεται να στήσω smtp server ώστε να
> παρακάμψω εντελώς το ίδρυμα... Το web mail με δυσκολεύει ιδιαίτερα όταν
> έχω να διαβάσω εκατοντάδες e-mails την εβδομάδα :-)
Me too....
> BTW, ακούσατε ότι θα αφαιρεθεί το POP access από τους τσαμπατζήδες της
> Yahoo!;;;

Κοίτα να δεις είναι απόλυτα λογικό αυτό που σου είπαν...
Οταν πχ συνδέεσαι μέσω του δικτύου του ΕΜΠ πρέπει να χρησιμοποιείς ως smpt
server  τον server του EMΠ , οταν πχ συνδέεσαι με otenet αντίστοιχα τον smtp
server της otenet. Αυτή την πολιτική, νομίζω οτι την ακολουθούν όλοι οι
Provider & ιδρύματα στην Ελλάδα (διορθώστε αν κάνω λάθος)....
Πραγματικά δεν κατάλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα σου....Γιατί δεν
χρησιμοποιείς τον smtp server του δικτύου με τον οποίο συνδέεσαι....?

akops