mail charsets

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Apr 16 00:11:01 EEST 2002

On 2002-04-15 15:09, Alex Papadopoulos wrote:
> Geia saaaas
>
> Ayta pou blepw se headers apo mail pou pairnw ap'th lista, mporei na
> mou ta akshghsei kaneis? Fainetai na ginontai dyo allhloanairoumenes
> metatropes sto dromo (?)

Sendmail source.  File: sendmail/cf/README :

SMTP_MAILER_CHARSET     [undefined] If defined, messages containing 8-bit data
                        that ARRIVE from an address that resolves to one of
                        the SMTP mailers and which are converted to MIME will
                        be labeled with this character set.

Exei kai FAQ entry sto http://www.sendmail.org/

> --
> Who is BSD and why should we free him?

Bill S. Deagle.
	O kataskeuasths tou "Desert Eagle" pistoliou tou
	CounterStrike.  Dokimase to pistoli sth gunaika tou,
	otan to prwtoftiakse gia na epibebaiosei oti einai
	arketa kalo.  Fulakisthke meta apo liges meres sthn
	"State Prison of Minneapolis", kai tora exei kanei
	efesh isxurizomenos oti kata lathos ekpursokrothse to
	oplo.  Gia perissotera:

	http://news.yahoo.com/cgi-bin/article.php?id=21348765,32%2Fdeagle%2B[2J%2B[H1984

Giorgos Keramidas                       FreeBSD Documentation Project
keramida@{freebsd.org,ceid.upatras.gr}  http://www.FreeBSD.org/docproj/