Outgoing Mail

drcypher drcypher at hack.gr
Mon Apr 15 18:12:01 EEST 2002

Γεια χαρά,
  ήρθε ο καιρός να ανανεώσω την ISDN 64k σύνδεσή μου με την OTEnet, και
άρχισα πάλι να σκέφτομαι τις εναλλακτικές λύσεις αντί για τις
30.000δρχ/τρίμηνο. Μόλις πρόσφατα άρχισα να χρησιμοποιώ τις υπηρεσίες
mail/web της σχολής μου. Όλα καλά, μόνο που δεν υπάρχει smtp server,
οπότε μπορώ μόνο να λαμβάνω αλλά όχι να στέλνω μηνύματα από τον e-mail
client μου.
Η ερώτησή μου, λοιπόν, είναι αν μπορώ να χρησιμοποιήσω το linux μου (με
sendmail, ή οτιδήποτε) για να στέλνω/λαμβάνω e-mails από το account της
σχολής χωρίς να χρησιμοποιώ εξωτερικό smtp server.
Τελικά, επειδή υποθέτω υπάρχουν πολλοί φοιτητές του ΕΜΠ στη λίστα, θα
ήθελα αν χρησιμοποιούν αποκλειστικά τις υπηρεσίες dialup, κτλ. χωρίς να
πληρώνουν ISP (ή φίλοι σε παρόμοια κατάσταση) να καταθέσουν τις
εμπειρίες τους (αν δηλαδή αξίζει να αρνηθώ τις ταχύτητες και τις επί
μέρους υπηρεσίες της πληρωμένης σύνδεσης, και με τι αντίτιμο), μπας και
βγάλω καμιά άκρη.

Ευχαρίστω πολύ...
--
Doctor Cypher, C/C++ Wanna-Be Coder