scsi-lilo..!!!...stay heavy!?!?!?!

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Mon Apr 15 17:57:01 EEST 2002

On Monday 15 April 2002 10:38, Theodore Legolas wrote:
> Tous teleftaious 4 mhnes kano mia shmantikh prospa8eia
> na metafer8o MONIMA se linux. Anagnorizo oti gia sas
> erothseis typou ti einai MBR,hda,dev, scsi emulator
> ktl, einai xazes.
> Meta apo arketes eironies se mIRC kai mailing-lists,
> den xano thn upomonh mou.

#include <std_mirc_irony.h>

> [...]
> isos apo esas eiste energa melh sthn anapty3h tou
> linux, kai mallon arketa palioi oste na sas fainontai
> upervolika apla to KDE kai oi wizards tou. Skefteite
> omos oti mallon anhko se mia kathgoria an8ropon pou
> eno exo arketa os pollh kallh epafh me command-line
> kai programmatismo, DEN MPORO NA KANO CONFIGURATION
> DIAFORA APPLICATION(!!!), giati apla exo synh8isei thn
> malakismenh aplothta ton windows.
> Apla os foithths plhroforikhs pou eimai, an oi
> symvoules apo an8ropous san esas htan pio safeis kai
> ligotero eironikes, mallon 8a voh8ousate na metafer8o

twra me auto pou eipes ta halases, emena h gnwmh mou einai pws oso ligoteroi
foithtes plhroforikhs[0] kanoun th metabash sto linux, toso to kalutero gia
to leitourgiko :)

[snip]
> ALLAZO THEMA!!!!!
> GIA TO SCSI_LILO PROVLHMA:
> Efxaristo pantos gia tis symvoules. Th lysh me ton MBR
> thn h3era, apla elega an yparxei allos tropos na
> meinei to lilo h to grub sto hda1. Pos ginetai omos
> meta apo 2 format sto hda1 to opoio eixa kanei mounted
> sto /boot, kai neo installation na exei meinei kati
> palio, mallon, apo lilo kai na emfanizei LILO-, eno
> ypo8eto oti me thn nea egatastash eprepe na leitourgei
> to neo lilo.conf.???

www.tldp.org->lilo-howto

[snip]
> ps2: RTFM......to exo kanei arketes fores kai exo vrei
> liseis, alla polles fores nomizo oti panta leipei kati
> apo ekei mesa...apl sas to leo gia na mhngrapsete
> kamia apanthsh, avrio, typou RTFM RTFM RTFM RTFM RTFM
> RTFM RTFM RTFM RTFM....!

nai, kala, pou na fantasteis na diabaseis to lilo howto gia na luseis ta
problhmata sou me to lilo

[0] edw anaferomai se foithtes plhroforikhs se anti8esh me stoixeiwdws clued
people[1]. oi foithtes plhroforikhs edw mesa na mhn pare3hgh8oun. idia gnwmh
exw kai gia tous mhxanikous upologistwn stous opoious anhkw.

[1] fusika to ena den apokleiei to allo