scsi-emulation με λάθος lilo....?

Theodore Legolas obsolide_pipe at yahoo.co.uk
Sun Apr 14 14:46:00 EEST 2002

Καλησπέρα.
Είχα μέχρι πριν λίγο Win2000 και RedHat. Το grub δεν
λειτουργούσε και χρησιμοποιούσα lilo. Προχθές που
έκανα re-installation λόγω μιας πατάτας που έκανα με
τους πυρήνσες, έβαλα μόνο linux ( :) ), αλλά έβαλα και
το lilo, για το ενδεχόμενο να αλλάξω κάτι( έχω αφήσει
2GB ελεύθερα). Δεν λειτουργεί όμως. Ξεκινάει και
κολλάει έτσι:
LIL-
Linux μπαίνω από boot-disk, αλλά εκτός του οτι δεν
είναι λύση αυτό, έχω και πρόβλημα με το CD-R, γιατι
δεν γίνεται το ide-scsi emulation.
Το lilo το έβαλα στο /boot οχι στο MBR.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩ

ps: na den vlepete ta ellhnika, as steilei an ginetai
kapoios reply na ta grapso de greeklish!