wvdial problems [corrected]

Athanasios Karapantelakis karapant at csd.uoc.gr
Sat Apr 13 21:09:02 EEST 2002

Geia se olous. Antimetopizw ena provlima me to netmod. Distyxws kai to kppp kai to wvdial pou xthsimopoihsa vgazoun error NO CARRIER. Fantazomai oti yparxei provlima me ta initialization commands ... Parakatw parathetw ta periexomena tou wvdial.conf :

[Dialer Defaults]
Modem = /dev/ttyS1
Baud = 64000
Init1 = ATB40
Init2 = ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 S11=55
^^^^^^^
prostheste kai ena Init3 = ATZ edw pou to evala mhn exontas ti allo na kanw ... Fysika tipota den diorthwthike.
Phone = 09651298989
Username = ******
Password = ******

Kai edw ti ginetai otan trexw to programma :

--> WvDial: Internet dialer version 1.42
--> Initializing modem.
--> Sending: ATB40
ATB40
OK