[OT] [FLAME BAIT] Pascal lovers

Nikos Mavroyanopoulos nmav at gnutls.org
Sat Apr 13 11:19:02 EEST 2002

On Sat, Apr 13, 2002 at 01:45:31AM +0300, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:

[...]
> [...]

 Είναι αλήθεια ότι η Delphi καθώς και η Visual Basic είναι πολύ καλές
για high-level προγραμματισμό και μικρά προγράμματα. Οταν το πιο low-level
κομμάτι του προγραμματος σου είναι η επικοινωνία με odbc, τότε η delphi
είναι μια πολύ καλή λύση. Εχει (και οι άλλες high-level γλώσσες) πλεονεκτήματα
εναντι της C, ότι γράφεις γρήγορα κώδικα που δουλεύει, ενώ το interface
με τον χρήστη σχεδιάζεται ξέχωρα απο το ίδιο το πρόγραμμα[0] (πολλές
φορες δεν γράφεις καν κώδικα).
 Παράγουν συνήθως τεράστια binary, και έχουν πολλά dependencys,
ενώ η ταχύτητα τους δεν φτάνει ποτέ τα επίπεδα της C, αλλα αυτό
σπάνια είναι πρόβλημα σε μικρές user-interface (client) εφαρμογές.

Για low-level εφαρμογές και μεγάλα project σπανια χρησιμοποιούνται
(αμφιβάλω αν υπάρχει έστω και μια "server" εφαρμογή γραμμένη σε τέτοια γλώσσα).

[0] αυτό ισχύει βέβαια και για το glade, msvc++ etc.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at gnutls.org