Java2 development

thdiaman at uth.gr thdiaman at uth.gr
Sat Apr 13 00:49:01 EEST 2002

Epishs, yparxei kai to JBuilder foundation, to opoio kanei arketa kalh doyleia.
Egw basika xrhsimopoiw ton IDEA (www.intellij.com) o opoios einai KORYFAIOS
editor (kanei kalo refactoring - mexri kai kafe pshnei) mono poy den einai
free :-(((((((. Dinoyn trial poy diarkei 30 meres. Opote ka8e mhna 3anakanw
register me allo onoma kai diey8ynsh. A3izei ton kopo omws.

Tom.