Problems with netbox

DJ Art djart at hellug.gr
Thu Apr 11 12:40:01 EEST 2002

On Thursday 11 April 2002 10:01, Tom Diamond wrote:

> If you have installed 'wvdial' try it. It works fine with me on a
> SuSE 7.3 pro (I also tried kppp according to the instructions
> Intracom gives but no luck).

όσον αφορά το kppp, έχω δεί το εξής πρόβλημα:

1) Εννοείται πως τα init strings και τα Dial Strings (καθώς και τα
Volume strings) είναι πειραγμένα στα σωστά, δηλαδή κενά τα voumes, το
dial string να είναι atb40dtXXXXX και το init string ας πούμε ATB40.
(Α, και το ATX3, σβησμένο κι αυτό)

2) Το πρόβλημα, αν κοιτάξει κανείς το log του kppp είναι πως μετά το
init string, τo kppp περιμένει OK, εντελώς φυσιολογικά. Επίσης
φυσιολογικά, αν τα κάνει κανείς αυτά στο minicom, θα δουλέψουν όλα οκ,
στο kppp όμως, περιμένει αιωνίως το ΟΚ, κάτι το οποίο μυστηριωδώς δεν
το δίνει ποτέ το netmod.

3) μια κάπως λύση ας την πούμε που έχω δεί για να ξεκολλάει το kppp
είναι στο init string να δίνει κανείς "σκουπίδια" (π.χ. AT@#$@#%#%) και
στο Expect να δίνει Error (ή κενό, δεν θυμάμαι). Το Netmod όντως
επιστρέφει error και το kppp συνεχίζει (επιτυχώς).

--------------
αλλά αντί να κάνει κάποιος όλα αυτά, είναι πιο απλό να βάλει στο
/etc/ppp/options τα:

defaultroute
asyncmap 0x00000000
crtscts
lock
modem
noipdefault
debug
ipcp-accept-local
ipcp-accept-remote
user ΤΑΔΕ

στη συνέχεια, ρυθμίζουμε το chap-secrets σωστά
(π.χ. username * password)

και έχουμε και το scriptάκι pppon:

/usr/sbin/pppd connect 'chat -v "" "ATB40" "OK" \
"ATDT096545555" \
"CONNECT" "" ' /dev/modem 115200

Αυτά .....
-------------------
εναλλακτικο /etc/ppp/options είχε δώσει ο V13 σε προηγούμενο post:

asyncmap 0
crtscts
mtu 1500
mru 1500