Testing Hardware (was Re: dvd)

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Wed Apr 3 19:19:01 EEST 2002

On Wed, 3 Apr 2002 13:08:36 +0300 John Salatas <john at csn.gr> wrote:

> Ithiko didagma: An kapoio mixanima me windows den paei kala balte tou linux
> gia na deite ti ftaei!!!!
Tis proalles paidevomoun me ena forito ston opoio kolage to install tin win98 SE UK alla kai Me.
MiA fora katafera na valw win alla den etrexan kapoia apps kai genika htan astathes.
Telika meta apo 2 meres egkatastasevn kai format to dwsame sto pelati xwris tipota mesa.
Egw omws ekana install to RedHat 7.2 xwris kanena provlima kai epezan olla!
Vevaia den ekana compile kernel na dw ti paizei me cpu kai RAM dioti den eixa xrono.
Pantws polles fores exw valei hardware pou einai "ellatomatiko" se win kai sto linux
xwris provlima.
Alles fores ginete afto pou sou etixe kai esena.
Pantws egw siga sigadokimazw siskeves kai se linux.
Einai ligo zori alla exei endiaferon
To kalytero ths ipotheseis einai otan stelneis gia service mia siskevh kai grafeis oti
emfanistike to xx provlima se linux.
EInai sxedon sigouro oti tha sto antikatastisous dioti den mporoun na anaparagoun to provlima.
Vevaia polloi isxirizontai oti efosos se emena den emfanistike to provlima ara den to antikathistw
kai fae kai thn xrewsh ekei prepei na fertheis agria

Pavlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life