Important links (kalo mina)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Apr 2 04:57:01 EEST 2002

On 2002-04-01 22:38, Pavlos Parissis wrote:
> On 01 Apr 2002 19:13:19 +0100 Simos Xenitellis <simos74 at gmx.net> wrote:
> > http://linuxtoday.com/news_story.php3?ltsn=2002-04-01-009-26-PS
> kai omws afto den apexei pollh apo thn pragmatikothta.
> Allwste kapoia stigmh tha ginei kai afto.

Psema profanes omws...

Matt Dillon: Whenever someone moans about the 2.4 VM fiasco, Upgrading the
    Linux I think to myself, "I wish Matt hadn't left the Linux kernel
    Kernel by the 5 Ws development for FreeBSD!" I believe that if
    Matt were to be chosen as leader, we would have had a sane and
    working VM on par with Alan Cox: Linux 8086 FreeBSD's months ago.
    While he has little leadership experience, he is a member of
    FreeBSD-core, a position which certainly demands respect.

O Matt, den einai meros ths core-team.  Teleutaia malista, eixe kati
trabhgmata me ton John Baldwin, kai kontepse to core team na tous
dosei ta papoutsia sto xeri kai twn duo...

Err, oops, auta einai mallon koutsompolia omws.  As mhn ta diadidoume kai
polu e? :PPP

Giorgos Keramidas                       FreeBSD Documentation Project
keramida@{freebsd.org,ceid.upatras.gr}  http://www.FreeBSD.org/docproj/