Mandrake 8.2 Problems

Thanasis Koutras koutras at giapi.wcl2.ee.upatras.gr
Mon Apr 1 11:21:01 EEST 2002

> Mporeis na typoseis ellinika, esto kai os root? To megalo mou provlima
> itan/einai afto.
> Emanuil Giuris

Ellinika mporo na tiposo se enan Epson Color 600 kanonika san root! Kai
gs/pdf arxeia me ellinika.
Telika katafera na exo elliniko locale se users by default. To problima itan
se enan user pou proipirxe sto sistima kai kapoia krifa arxeia toy sto /home
ethetan us locale. Etsi se kapoion neo user to locale mpainei el, to KDE
exei elliniko periballon, ALLA an kai mporo na do oles tis grammatoseires
(ellinikes kai mi) apo Windows pou exo balei sto sistima meso drakfont, an
tis epilekso apo Control Center/Look N Feel/ Fonts, to apotelesma einai
koutakia afou deixnei na min ipostirizei ISO8859-7 encoding gia kathe user
para mono gia ton root.