den kanei install

Andreas Vlachos rideronthestorm98 at yahoo.com
Mon Apr 1 00:50:01 EEST 2002

To mhxanhma sou einai poly kainourgio apo oti
katalabainw. Xwris na eimai eidikos, einai sxedon
sigouro oti h dianomh pou exeis (Mandrake 8.1) den
yposthrizei th mhtrikh sou. Analoga provlhmata eixa ki
egw me mia prosfath anabathmish pou ekana. H pio
eykolh kai aplh lysh pou mporw na skeftw einai na
breis mia dianomh h opoia koutsa straba na ginetai
install sto systhma sou kai sth synexeia anabathmise
ton pyrhna (kernel) me enan pyrhna apo to kernel.org.
Isws se bohthisei sto arxiko installation na syndeseis
to sklhro pou tha baleis Linux me aplo IDE kathws to
on-board RAID einai sxetika prosfato xarakthristiko
kai mporei na mhn yposthrizetai. Kalh synexeia!