X11 over SSH

Serafim Zanikolas serzan at it.teithe.gr
Sat Sep 29 01:34:01 EEST 2001

On Fri, Sep 28, 2001 at 04:42:54PM +0000, Christos Ricudis wrote:
> * To SSH compression boh8aei shmantika - oxi toso bebaia oso enas X11
> protocol aware compressor, alla paizei rolo.

    Dokimases na apenergopoihseis to compression tou (open)SSH kai na
xrhsimopoihseis to extension LBX (Low Bandwidth X: compression & caching)?

> * Se mia periptwsh, to benchmark apodeixthke grhgorotero over the network
> metaksy enos XFree86 client kai enos Xsun server, para otan to etreksa
> locally sto XFree86 mhxanhma.

    Xmmm ayto einai idiaitera entypwsiako - aksiologo!

Filika, (ayto eidika gia na tonisw oti de 8a h8ela na loustw apo to
         ricudi me to ka8ierwmeno anelehto kai kaystiko humour tou :)

--
Serafim Zanikolas                           Proud of running
http://www.it.teithe.gr/~serzan             Debian GNU/Linux