off topic - netmod

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Fri Sep 28 16:04:00 EEST 2001

Off topic, alla eimai se anagkh, kai den briskw sta site
thn apantisi...

Exei kataferei kaneis na kanei to netmod na einai
incoming ISDN modem gia alla ISDN modems plin netmod ?
Mporw me data transparent na sindesw netmod-netmod, alla
otan paw na tou balw v120 na sinthethw me allou typou
ISDN pou ypostirizei V120 me ftynei (den krataei kan to setting
ston S82, gyrizei aytomata se PPP)
To allo modem ypostirizei asyncHDLC/syncPPP/V120
kai egw thelw syndesi pou na mporei na "katsei" panw se
ena aplo unix login, oxi nte kai kala ppp.

Software v 2.3, hardware 1.0

TIA kai sorry gia to off-topic

roryt