instead of (another distro) war

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Fri Sep 28 14:37:01 EEST 2001

On Fri, Sep 28, 2001 at 01:51:52PM +0300, Giorgos Keramidas wrote:

> Nai, kai mallon uparxei arketa kalos logos pou den to kanoun etsi :)
> Call me 'support contract'.  Twra bebaia to poso auto douleuei toso kala oso
> akribws to plhroneis, einai mia allh istoria, alla telospantwn.

Nta3ei, oti plhrwseis pairneis. Alla an to support tous den einai opws
8a eprepe enw to exeis plhrwsei, mporeis aneta na tous kra3eis.

Otan den plhrwneis gia support n' otan den uparxei support, poion na kra3eis
kai giati?

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at demon.net]
["I grow old always learning" - "I know one thing that I know nothing"]