audio on-the-fly

DJ Art djart at linux.gr
Fri Sep 28 11:39:01 EEST 2001

On Saturday 29 September 2001 00:11, Dimitris Tsagkatakis wrote:

> dokimasa kai me to cdrdao kai me to gcdmaster. den ginetai eggrafh.

Δεν γίνεται εγγραφή ή δεν γίνεται ανάγνωση ?? Δεν διαβάζει το DVD ή δεν
γράφει το Plextor ??? (ή και τα δύο ?? :)

> vasika to problhma exei na kanei mallon me ta drivers pou prepei na
> dhlwsw sto cdrdao gia tis syskeyes. to driver "plextor" fainetai na
> to dexetai gia to plextor12x10x32A pou exw.

Εγώ το έχω έτσι: --driver generic-mmc:0x0
και δουλεύει τέλεια. (μιλάω για το plextor cdrecorder).

οι drivers plextor και plextor-scan είναι για plextor cd-readers.
Αν ποτέ βάλω το cdrecorder να διαβάσει, τότε χρησιμοποιώ τον
plextor-scan driver.

> den dexetai omws kanena
> apo ta dia8esima drivers gia to cdreader (pioneer dvd-a05sz). kamia
> idea?

εδώ θα πρέπει να έχεις την υπομονή να κάτσεις έναν έναν τους drivers
και ένα ένα τα options (θα εξηγήσω) να τα δοκιμάσεις μέχρι να βρείς το
τέλειο.

Καταρχάς υποθέτω ότι το dvd είναι πάνω στο scsi emulation, αν δεν
είναι, βάλτο.
Υπάρχουν διαθέσιμα options για το κάθε driver (π.χ. το 0x0), είναι σε
hex μορφή, αλλά όλα τα options περιγράφονται στο README αρχείο (είναι
μέσα στο tarball αν το έβαλες από source, ή στο /usr/doc/cdrdao-x.x αν
το έχεις από rpm).
Αν δείς ότι πρέπει να συνδυάσεις 2 options μαζί και αυτά τα 2 options
είναι π.χ. τα

0x0000002
και
0x0020000
τότε το τελικό option θα είναι το:
0x0020002
(το πιασες φαντάζομαι :)

επίσης στο αρχείο readme υπάρχει μια λίστα με υποστηριζόμενα readers
και writers. Στα readers περιλαμβάνονται 3 pioneer dvds εκ των οποίων
τα 2 δουλεύουν με generic-mmc και το 1 με pioneer (άρα εγώ θα
επικεντρωνόμουν σε αυτούς τους drivers :)

π.χ, εγώ έχω ένα cd-reader από αυτά του τύπου "52απλής" και προς μεγάλη
μου έκπληξη από όλους τους drivers αυτός με τον οποίο συνεργάζεται
καλύτερα είναι ο plextor!!!!! :)

***

Αν παρόλα αυτά, κανένας driver δεν δουλέψει, τότε μια εναλλακτική λύση
θα ήταν να κάνεις mount το cd-audio με cdfs ώστε τα tracks να φαίνονται
σαν wav files και να δώσεις κατευθείαν εντολή στο cdrecord να γράψει.

cdrecord -v dev=?? speed=?? driveropts=burnproof -dao -audio
/cdrom/track1.wav /cdrom/track2.wav /cdrom/track3.wav κλπ ...

Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ αυτή τη λύση και εξάλλου μου φαίνεται λίγο πολύ
χάλια :-) (για αυτό και αποφεύγω να σου πώ πως το cdfs θα το βρείς στο
freshmeat .... [ουπς!] ;-)
--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?