WebMail II.

Giannis Paterakis jpat at egnatia.ee.auth.gr
Thu Sep 27 23:09:01 EEST 2001

On Thu, 27 Sep 2001, Christos Ricudis wrote:

> Hello Giannis!
>
>   On 27 Sep 01, Giannis Paterakis wrote to All with subject "Re: WebMail II.":
>
>  GP> Prepei na prosekseis oti ta perissotera paketa webmail kanoun
>  GP> connect se popd,imap,klp me DIRECT connection apo to PC ston mail server,
>  GP> kai oxi mesw tou interface tou webmail...se ayth thn periptwsh to SSL
>  GP> einai axrhsto...an se endiaferei perissotero to security psakse na
>  GP> breis kapio to opoio anoigei connection ston popd/imapd apo to localhost,
>  GP> afhneis connections ston popd/imapd mono apo idio mhxanhma, kai se
>  GP> syndyasmo me to SSL eisai teleios :)
>
> To na pros8eseis IMAP/POP SSL support se opoiodhpote PHP/Perl web email paketo
> einai ypo8esh allaghs 2 grammwn kwdika, efoson h imapd client library exei
> etoimo SSL support. To exw kanei me to IMP kai me to Twig.

Ayto mporeis na to kaneis esy Xrhsto, kai ante 2-3 alloi edw mesa...oi
perissoteroi psaxnoun mia pio eykolh kai synama secure lysh...
An prosekses to reply moy anaferetai se parathrhsh sxetika me tous
webmailers poy yparxoun kai to pws douleboun...

> --
> Christos Ricudis
>
> In God we trust.
> All others must present a valid X.509 certificate.
>
> --

                      Department of Mechanical Engineering
                      Aristotle University of Thessaloniki
				   Hellas