WebMail II.

Giannis Paterakis jpat at egnatia.ee.auth.gr
Thu Sep 27 19:35:01 EEST 2001

On Thu, 27 Sep 2001, DJ Art wrote:

> On Wednesday 26 September 2001 20:55, Plagianakos Vassilis wrote:
> > Apantontas ston eayto moy (kai se osoys alloys tyxon endiaferontai):
> > http://www.firstpr.com.au/web-mail/
> > http://www.cru.fr/http-mail/
> >
> > An kapoios exei prwsopikh empeiria me kapoio apo ta parapanw, let me
> > know ;-)
> >
> > Syntoma 8a exw diale3ei kai 8a sas pw pws phge h egkatastash...
>
> Μια εναλλακτική λύση του IMP, που θα  μπορούσες να δοκιμάσεις, είναι το
> SquirrelMail: http://www.squirrelmail.org/
>

> (και μην ξεχάσεις όποιο και να βάλεις, να το τρέχεις σε Apache-SSL :)

Prepei na prosekseis oti ta perissotera paketa webmail kanoun connect se
popd,imap,klp me DIRECT connection apo to PC ston mail server, kai oxi
mesw tou interface tou webmail...se ayth thn periptwsh to SSL einai
axrhsto...an se endiaferei perissotero to security psakse na breis kapio
to opoio anoigei connection ston popd/imapd apo to localhost, afhneis
connections ston popd/imapd mono apo idio mhxanhma, kai se syndyasmo me to
SSL eisai teleios :)

Proswpika exw xrhsimopoihsei me ayto ton tropo to ADJE Webmail
http://www.adjeweb.com/

> --
> Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
>
> - What's your ONE purpose in life ?