firewall

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Thu Sep 27 01:44:01 EEST 2001

SAE's System Administrator <noc at sae.gr> wrote:

> αν τα πλήρωνα εγώ, θα σε έβαζα να διαλέξεις hardware.
> από τη στιγμή που πληρώνει άλλος, εγώ θέλω την λιγότερη εμπλοκή μου
> στο maintenance.

Χμ πάλι.  Δεν κατάλαβες.  Δεν ήταν προσωπικά σε σένα στραμμένο το ειρωνικό
ύφος.  Αλλά σε αυτόν που (δεν) σε πληρώνει για να κάνεις τη δουλειά σου όπως θά
πρεπε, και κάθεσαι και βασανίζεσαι με μαλακία hardware.

Και για να μην παρεξηγηθεί πάλι.  Το hardware το συγκεκριμένο μια χαρά είναι,
απλά λίγο, και μάλλον ακατάλληλο για τη δουλειά που το θές.

> έχεις βάλει ποτέ Firewall1 να δείς τι μπελάς είναι;

Όχι, μια χαρά κάνω τη δουλειά μου με το ipfilter του BSD ως τώρα.
Αν το χρειαστώ, μπορεί να ασχοληθώ μαζί του.  Προς το παρόν, δεν έχω ιδέα.

-giorgos

<PS>
Όνομα δεν έχεις;  Αυτό το "SAE Administrator" δεν μου πολυαρέσει :/
</PS>